.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی یکی از معتمدین احمدی نژاد با دولت

سرانجام پس از یک دوره دو ماهه طرح برخی شایعات، علی اکبر اشعری محترمانه از کتابخانه ملی کنار گذاشته شد.

به گزارش آینده، اشعری که چهره های باسابقه و معتدل جناح اصولگرا و از معتمدین احمدی نژاد در دوره شهرداری بود، در دور اول ابتدا برای وزارت آموزش و پرورش معرفی شد که در مرحله رای اعتماد باز ماند و بعد از آن به عنوان مشاور رئیس جمهور و رئیس کتابخانه ملی و مرکز اسناد منصوب شد.

با این حال از همان دوره برخی اختلافات کاری میان حوزه مسوولیت وی و مشایی، رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وجود داشت که این موارد با پایان دولت نهم و قرار گرفتن مشایی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت تشدید شد.

تا جایی که تا به امروز که یک سال و نیم از دوره دولت دهم می گذرد، هنوز حکم ریاست کتابخانه ملی برای دور دوم به وی داده نشده بود که می توان آن را نوعی برکناری محترمانه تلقی کرد.

اواسط آبان ماه در مراسمی که خانه کتاب در کتابخانه ملی برگزار کرد، جایزه بهترین رئیس کتابخانه به اشعری تقدیم شد و برخی این را به معنای خداحافظی با وی تلقی کردند که البته این اتفاق به تاخیر افتاد.

با وجود آن که در پی عدم صدور حکم جدید، امضای اعضای هیات امنای کتابخانه ملی، بهانه عدم صدور حکم اعلام شده بود، اما بعد از امضای اعضای این هیات امنا نیز حکم رئیس کتابخانه از دفتر رئیس جمهور صادر نشده بود

با این وجود اشعری که حضور با حکم قانونی و رسمی برایش مهم بود، عصر امروز استعفای خود را اعلام و با کارمندان کتابخانه ملی خداحافظی کرد .

با وجود برخی انتقادات به عملکرد اشعری در دوره ریاست کتابخانه ملی، این کتابخانه در دوره وی اصلاحات مثبتی در نحوه خدمات رسانی به مخاطبان به خود دید.

احتمال می رود اسفندیار رحیم مشایی کسی را که با خودش همسویی دارد، برای ریاست کتابخانه ملی در نظر گرفته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.